MESSE C går i midlertidig corona-dvale

2020 har været et særdeles svært år for messe- og konferencebranchen i hele Danmark på grund af coronakrisen og alle de konsekvenser, den har haft for vores drift.

MESSE C gik ind i 2020 med et solidt grundlag for vores virksomhed og drift, men har måttet konstatere, at sundhedskrisens omstændigheder i løbet af året, har haft afgørende indflydelse på MESSE Cs muligheder for at fungere normalt. Derfor går virksomheden i dvale fra den 4. november.

”Vi har valgt denne løsning, fordi det de facto ikke er muligt at gennemføre vores arrangementer, messer og konferencer under den seneste udvikling i coronakrisen. Det betyder, at vi har valgt at coronalukke virksomheden fra dags dato.” udtaler Adm. Direktør Grete Højgaard

”Vi er utrolig glade for den lokale opbakning og gejst, der har været omkring MESSE C. Derfor ser vi også frem til at kunne genåbne på et senere tidspunkt, når coronakrisen er under kontrol. Vi har i mange år udviklet vores forretning med succes, i den forbindelse har de store populære messer spillet en afgørende rolle. Det harmonerer ikke med coronatiden og de nuværende forhold. Vi vil gerne takke jer alle sammen for støtten, og ønske jer et fortsat godt 2020. På gensyn i 2021,” slutter Grete Højgaard.

Spørgsmål kan rettes til Grete Højgaard på tlf. 3050 6556