En event skal være noget særligt og mindeværdigt - Det er den indstilling vi møder vores kunder med.

Vi har været heldige at arbejde sammen med fantastiske kunder omkring deres arrangementer i vores hus eller på deres locations. I MESSE C ønsker vi oprigtigt at gøre en forskel for vores kunder, for som kunde hos MESSE C er det dig, der skal shine.

Det er der med tiden kommet en masse fantastiske oplevelser ud af, som varer ved og bliver husket blandt virksomhedens ansatte og ledelse.

Hvad end du skal afholde jubilæum, julefrokost, sommerfest, produktlancering, personalefest eller noget helt andet, så har vi rammerne til at holde enhver event og vi har det team, som skal til for at arrangementet bliver husket mange år frem. 

Men hvad synes gæsterne, som har været her egentlig?

- Det kan du se i de forskellige cases, som er fyldt med udtalelser fra vores gæster.

GLS 20 års jubilæum - et brag af en indendørs havefest

Det grønne var, hvad gæsterne mødte, da de trådte ind i festlokalet. Efter en walk down Memory Lane trådte gæsterne nemlig ind i en kæmpe havefest - skabt til denne lejlighed. Med telte, træer, blomster, stilfulde bambus- og loungemøbler, lyskæder, friske blomster og grønt græstæppe.

En stor GLS trailer var kørt ind og indrettet som et hyggeligt loungeområde, og for at fuldende stilen var salen indhyllet i virksomhedens blå farve.

Med lækker mad og kølige drinks, god musik fra blandt andet Joey Moe og A Night with the Stars samt aktiviteter i form af bordfodbold, minigolf og beer pong var der lagt op til et brag af en fest, og det var netop hvad de ca. 500 medarbejdere fra GLS fik.


”I har kunden i fokus, lytter til vores forslag, holder styr på alle detaljer og ikke mindst tog I over på alle opgaver, når man selv var presset på jobbet. Det betød noget for min oplevelse af at bruge jer som leverandør”

FEST, FESTIVAL OG MASSER AF UDENDØRS-AKTIVITERE PÅ SAMME VENUE

Eventbureauet World of Adventure - som er specialiserede i events, fester, rejser og teambuilding til virksomheder var på udkig efter en lokation for en kunde, som ønskede at skabe et event med fest for omkring 1000 deltagere.

Der findes løsninger på det hele

”Selvom det var et arrangement der stillede krav til mange forskellige ting, både udendørs og indendørs var Messe C. altid frisk på at finde nogle løsninger. Også selv når der skulle etableres en hel festivalplads, med strøm tipier, overdækninger og telte.

Vi stod for det meste udendørs, hvor vores store erfaring med aktiviteter, kom til sin rette og kunne ellers overlade det meste af arbejdet med festlokaler og servering trygt til Messe C. Det gav en god balance imellem de opgaver vi løste og de opgaver Messe C. løste. Alt i alt et rigtigt godt samarbejde”

Søren Madsen, direktør World of Adventure

HK Fagfestival

Arrangør: HK Privat
Antal: 230+
Hvor: Hal E, Konferencelokaler Nord og Syd


Kreativiteten var i højsædet da HK’s medlemmer blev inviteret til fagfestival med fokus på fremtidens 8 kompetencer. 

Hallen blev omdannet til festivalplads med flere forskellige hjernerum og spil, opbygget i sammenhæng med et decideret sceneområde, som fungerede som central omdrejning og samlingspunkt for hele eventen.   

HKs medlemmer kunne selv sammensætte dagen med inspirerende workshops, fordelt ud i vores mange lokaler og break-out rum, eller de kunne snuppe en hjernepause på ’Festivalpladsen’ hvor der var minigolf, bordfodbold og andre sjove aktiviteter, 

Features: Streetfood, Kompetence alle med fokus på fremtidens 8 kompetencer (se video) Festivalplads, Breakout-rum. 

Gensynsfest og oplevelser i alle fire årstider

Antal: 1000
Location: Hal D
Tema: De fire årstider

 Fuld fart på “hele året rundt” og masser af festlige indslag, hyggelige kroge og oplevelser. Det var opskriften på denne gensynsfest, hvor alle fire årstider kom i spil.

Vi skabte et fedt fest-univers, centreret om et klassisk, smukt og hyggeligt “dining-område” omkranset af fire smukke oplevelsesområder, med udgangspunkt i forår, sommer, efterår og vinter med fede aktiviteter og masser af oplevelser for de omkring 1000 gæster.

Se video

Præsentation af Scania SUPER - Scanias bedste lastbil 

Scanias kunder og samarbejdspartnere inviteret til præsentation af den nye superlastbil, Scania Super.

Kunde: Scania
Hvor: Messe C - hal
D Antal: 260

Se alle billeder og læs mere om arrangementet

JULEFEST I JAGTHYTTEN
- FOKUS PÅ HYGGE, AKTIVITETER OG DEN GODE JULEMAD


Arrangør: LM Windpower
Hvor: MESSE C’s restauranter
Antal: 100+

Opgaven bestod i at lave en julefrokost, der ikke associerede gæsterne med en traditionel julefrokost. Derfor byggede vi en rigtig mancave, i form af en jagtstue med alt hvad det indeholder, som ramme for festlighederne op til jul.

Se billeder og læs mere her

Coop Lederkonference

Kunde: Coop
Hvor: Hal A, K1 + MESSE Cs restauranter
Antal: 2000+ deltagere 

MESSE C har leveret en end-to-end topkvalitet og evalueringen fra over 2.000 ledere taler sit tydelige sprog.

Vi oplevede perfekte rammer, en fantastisk atmosfære i gennemførte omgivelser.

Vi oplevede mad og drikke i topkvalitet og servicemindede medarbejdere, der trods de store forhold leverede nærvær og smittende humør.

Det er meget tydeligt at MESSE Cs sparring bygger på dels mange års erfaring og dels en højtudviklet sans for kundens behov i kombination med viden om, hvad der skaber de absolut bedste rammer og flow. 

Vores lederkonference blev den gode oplevelse vi havde håbet på - og mere til.

Jens Romundstad
HR Direktør, Coop

Se flere eventcases og referencer her

Tag første skridt imod et fantastisk og unikt event i dag - Kontakt Elke Preisler

Elke Preisler

Event- og marketingchef

22 33 39 55 // ep@messec.dk


Det er en fornøjelse at stå i spidsen for et eventteam som har hjertet med i alt det, vi gør og netop det – gør en forskel. Vi brænder for at skabe værdi, og gør det med så meget passion, at det kan mærkes blandt alle vores kunder og deres gæster.