Præsentation af iPad som arbejdsredskab i Lidl – eventen lød på kursus for alle distriktschefer, segway tur rundt i Hindgavls Slotspark med kort på iPad for at handle i opstillede boder, ”Masterchef” konkurrence i telt hvor hvert hold skulle lave en lækker middag af de indkøbte varer, med Jim Lyngvild som dommer, og til sidst, quiz via iPad til aftenens gallamiddag.

 

"Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med MESSE C i forbindelse med en stor kick off-event for Lidl Danmark.

På eventen skulle vi præsentere vores distriktschefer for en iPad som arbejdsredskab. Oplægget til MESSE C var at lave en event, som var en unik og skelsættende oplevelse for deltagerne, og MESSE C var klart den aktør, der leverede det bedste bud - et bud der virkelig havde taget højde for både de konkrete ønsker, men også de ting der var sagt mellem linjerne. De fysiske rammer gjorde, at vi ikke kunne afholde eventen i Messecentret, men dette var ingen hindring for MESSE C, som sørgede for, at der ikke manglede noget i oplevelsen, selvom de ikke var på hjemmebane. Både op til og under eventen var der en konstant og professionel kommunikation fra MESSE C, hvilket gjorde, at jeg aldrig var i tvivl om, at der var 100 % styr på detaljerne - både de planlagte og de uforudsete.

Den kreativitet, lydhørhed og fleksibilitet som MESSE C har udvist, gør at jeg ikke vil tøve med at kontakte MESSE C ved fremtidige arrangementer."

Kurt Jørgensen, Salgsorganisationen, Lidl Danmark