Præsentation af ny arbejdstøjskollektion fra F. Engels WorkZone – middag, show og underholdning. Parkour show med præsentation af arbejdstøjets udseende og fleksibilitet, middag for de 500 gæster, fotosession hvor gæsterne fik foreviget deres aften med rigtige ”F. Engle”, og underholdning ved Andreas Bo.

 

 ”I forbindelse med lanceringen af F. Engels nye WorkZone arbejdstøjs kollektion, der på mange måder er både anderledes og nytænkende, havde vi et behov for netop en anderledes og nytænkende måde at præsentere den på overfor vores mange forhandlere. Vi tog kontakt til MESSE C, fordi vi i første omgang ønskede en central placering af denne event, og her mødte vi første gang det kreative og topprofessionelle team, som står for både udvikling og gennemførsel af større events i MESSE C.

Efter en gennemgang af vores nye kollektion og tankerne omkring den, gik teamet fra MESSE C i gang med at arbejde på et oplæg, som da vi blev præsenteret for det viste sig at være et genialt helstøbt koncept. De havde helt fanget de signaler vi havde givet, og skabt den helt rigtige måde at præsentere kollektionen på – og ikke mindst de helt rigtige rammer for en spændende aften, som skulle kunne trække forhandlere fra hele Danmark (og gjorde det!). En aften med ”en rød tråd” der bandt det hele sammen.

Fra idéen blev skabt og frem til selve afviklingen af showet, havde vi et helt igennem fantastisk godt samarbejde med teamet fra MESSE C. Vi blev løbende orienteret, udfordringer blev løst, praktiske tilpasninger foretaget i en tæt dialog, deadlines overholdt og vi fik meget hurtigt en god fornemmelse i maven – teamet arbejder top professionelt og har i den grad styr på både de store linjer og de små detaljer.

Selve afviklingen af showet var en kæmpe succes. Alt klappede og det var på alle måder en fantastisk aften. Vores forhandlere gik derfra med en meget stor oplevelse i bagagen, og vi har efterfølgende modtaget rigtigt mange positive tilkendegivelser.

Jeg kan derfor kun på det varmeste anbefale MESSE C som partner på store/større events, shows m.v.”

Tom Hedegaard, Salgschef, F. Engel